دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1400

ايزوگام در كرج سايوند و نمايندگي هاي آن

 

ايزوگام كرج

ايزوگام يك نوع عايق رطوبتي است كه براي پوشش‌دهي سطوح مختلف در برابر نفوذ آب و رطوبت به كار برده مي‌شود. ايزوگام جايگزين روش‌هاي قديمي پوشش‌دهي است و امروزه طرف‌داران بسيار زيادي را جذب خود كرده‌است. ازجمله آسفالت و قيرگوني روش‌هاي سنتي هستند كه در گذشته براي پوشش سطوح مختلف به كار برده مي‌شدند اما كم‌وكاستي و نواقص بسيار زيادي را به‌همراه داشتند. ازجمله هزينه فراوان و آلودگي‌هاي بسيار براي محيط‌زيست. توليد ايزوگام با پيشرفت علم و دانش بشر تحول عظيمي به وجود آورد.    

هر سازه و بنايي جهت دوام طولاني‌مدت به يك پوشش مناسب و استاندارد نياز دارد. ايزوگام امروزه از اجزاء اصلي يك بنا محسوب مي‌شو. علاوه‌بر جلوگيري از نفوذ آب و رطوبت ايزوگام بسيار مقاوم در برابر اشعه مستقيم خورشيد است و مانع از هدر رفت، اتلاف انرژي و همچنين صرفه‌جويي در هزينه‌هاي مصرفي خانوارها مي‌شود.

پخش و نصب ايزوگام كرج سايوند يكي از بهترين و معتبرترين پخش‌هاي ايزوگام در كرج است كه تمامي مناطق آن را تحت پوشش خدمات خود قرار داده‌است.

 كاربرد ايزوگام 

انواع ايزوگام ها جهت پوشش‌دهي سطوح مختلف از جمله پشت بام ، ديوارها، ساختمان، استخر، لوله‌هاي آب، نفت و گاز، پاركينگ هاي طبقاتي، ايرانيت، سرويس‌هاي بهداشتي و غيره به كار برده مي‌شوند.

انواع ايزوگام 

ايزوگام ها براساس مواد تشكيل‌دهنده به دو دسته ايزوگام هاي دميده و ايزوگام هاي پليمري تقسيم‌بندي مي‌شود.

عايق‌ها بر اساس نوع روكش به 3 دسته ايزوگام هاي بدون روكش يا ساده، ايزوگام هاي روكش‌دار يا فويل دار و ايزوگام هاي سنگ‌ريزه اي تقسيم‌بندي مي‌شوند. ايزوگام‌ ها براساس نوع لايه تشكيل‌دهنده آن‌ها به 3 دسته ايزوگام‌ هاي تك لايه، ايزوگام هاي دولايه، و عايق هاي سه لايه دسته‌بندي مي‌شوند.

مواد تشكيل‌دهنده ايزوگام 

·        قيرصنعتي 60 _ 70

·        يك‌لايه تي شوي نخدار

·        يك‌لايه پلي استر سوزني

·        يك‌لايه فويل آلومينيوم با ضخامت برابر 14 تا 16 ميكرون

·        مواد پليمري به نام اتكتيك پلي پروپيلن

·        پودر تالك و پودر مس 600

·        فيلم پلي‌اتيلن

·        باند و چسب زدن

عوامل مؤثر در هزينه ايزوگام 

نوع محيطي كه قرار است عايق شود، نوع عايقي كه قرار است به كار برده شود، نشان استاندارد ايزوگام، ارائه خدمات پس‌از فروش مثل ضمانت‌نامه و بيمه‌نامه عايق، شرايط اقليمي، ميزان تقاضا

با توجه به نكات فوق فرمول كلي محاسبه قيمت نهايي ايزوگام عبارت است از:

ضرب متراژ ايزوگام به كار برده شده در قيمت روز هر متر ايزوگام

پخش و نصب ايزوگام سايوند با ارائه بهترين خدمات ايزوگام در مهرشهر در خدمت ساكنين اين منطقه مي‌باشد. ساكنين منطقه مهرشهر علاوه‌بر تهيه ايزوگام مورد نياز خود مي‌توانند بهترين خدمات نصب ايزوگام را نيز از اين پخش معتبر دريافت نمايند.

مزاياي ايزوگام 

·        نصب سريع و آسان

·        مقاوم در برابر اشعه ماوراءبنفش

·        نفوذناپذير در برابر آب و رطوبت

·        مقاوم در برابر ضربات وارده

·        مقاوم در برابر كشش و پارگي

·        قيمت مناسب و مقرون به‌صرفه

·        عدم نياز به برف‌روبي

·        وزن سبك

نصب ايزوگام

نصب ايزوگام از مهم‌ترين عوامل در دوام و مقاومت طولاني‌مدت ايزوگام است. نصب ايزوگام بايد به‌صورت اصولي توسط نصاب ماهر انجام شود، در غير اين صورت به‌سرعت رطوبت به پشت ايزوگام نفوذ كرده محيط را دچار نم زدگي و رطوبت مي‌كند و خرابي هاي بسيار زيادي را به بار مي‌آورد.

پخش و نصب ايزوگام سايوند بهترين خدمات نصب را به مشتريان خود ارائه مي‌دهد.

نكات مهم نصب ايزوگام

نصب ايزوگام بايد در هواي معتدل و خشك انجام شود. ايزوگام در هواي سرد و هواي خيلي گرم فصل گرما به‌خوبي نمي‌چسبد.

زيرسازي از ديگر نكات مهم در نصب ايزوگام است. قبل از نصب عايق محيط بايد كاملاً آماده نصب شود.

ارائه بهترين خدمات ايزوگام در انديشه توسط پخش و نصب ايزوگام سايوند به بهترين شكل آن ارائه خواهد شد. پخش و نصب ايزوگام سايوند مرغوب‌ترين ايزوگام هارا با مناسب‌ترين هزينه‌ها در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد پس همين الان با شماره تلفن‌هاي ما در مركز پخش و نصب ايزوگام سايوند تماس بگيريد و بهترين خدمات ايزولاسيون را از ما دريافت نماييد.