دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

صفر تا صد نصب عايق رطوبتي ايزوگام

ايزوگام در كرج سايوند و نمايندگي هاي آن

 

نصب ايزوگام در كرج

به‌طوركلي ايزوگام جهت محافظت و مقاومت سطوح در برابر عوامل محيطي ازجمله بارش برف و باران و مكان‌هايي كه محل آبريز هستند براي پوشش‌دهي سطوح به كار برده مي‌شود. جهت كسب اطلاعات بيشتر در ارتباط با اينكه ايزوگام چيست اينجا را كليك كنيد. به‌همين دليل جهت پوشش‌دهي سطوح مختلف سازه‌ و بناهاي گوناگون بايد پوششي به كار برده شود كه دوام و مقاومت كافي و طولاني‌مدتي را داشته باشد. بهترين و مناسب‌ترين توصيه براي پوشش‌دهي سطوح مختلف عايق رطوبتي ايزوگام است. ايزوگام به كار برده شده بايد مرغوبيت و كيفيت لازم و استاندارد را دارا باشد ايزوگامي كه از مواد اوليه استاندارد و مرغوب توليد شده باشد كيفيت لازم را خواهد داشت. نكته مهم ديگر در دوام طولاني‌مدت ايزوگام علاوه‌بر كيفيت آن چگونگي نصب عايق است. به‌عبارتي ديگر اگر شما ايزوگام مرغوب و استاندارد تهيه كنيد اما نصب آن صحيح و اصولي انجام نشود دوام كافي را نخواهد داشت و در كوتاه‌ترين زمان ممكن كيفيت آن به‌شدت كاهش خواهد يافت   .

پخش و نصب ايزوگام سايوند با ارائه بهترين خدمات نصب ايزوگام در كرج در خدمت ساكنين اين منطقه مي‌باشد.

نصب ايزوگام

نصب ايزوگام بايد اصولي توسط افراد ماهر و حرفه‌اي انجام شود.‌ اگر نصب ايزوگام اصولي انجام نشود و نكات آن رعايت نشود در مدت‌زمان بسيار كوتاهي آب و رطوبت به پشت ايزوگام نفوذ مي‌كند و موجب نم زدگي و رطوبت در بنا و خرابي آن مي‌شود.

پخش و نصب ايزوگام سايوند از ماهرترين و حرفه‌اي‌ترين افراد جهت نصب عايق مشتريان خود استفاده مي‌كند. پخش و نصب ايزوگام سايوند با رعايت تمامي اصول و نكات نصب ايزوگام را كاملاً حرفه‌اي نصب خواهند كرد.

نكات مهم در نصب ايزوگام

جهت نصب ايزوگام به‌خصوص نصب ايزوگام در ارتفاع مثل ديوار بايد از افراد حرفه‌اي و ماهر استفاده شود. زيرا افراد بايد در ارتفاعات تعادل خود را به‌خوبي حفظ كنند تا خطرات جاني براي آنان به‌دنبال نداشته باشد.

جهت نصب ايزوگام در ارتفاعات افراد بايد از محكم بودن و داربست اطمينان حاصل كنند و همچنين تخته‌هايي را براي جابجا شدن آسان خود بر روي داربست قرار دهند.

نصب ايزوگام بايد در هواي خشك و معتدل انجام شود. دماي بسيار بالا و پائين مانع از چسبيدن ايزوگام خواهد شد. زيرا در دماي پايين هوا و رطوبت موجود در هوا و سردي آن مانع از چسبيدن ايزوگام مي‌شود، دماي بالاي هوا نيز موجب نرم شدن قير ايزوگام شده و در چسبيدن عايق مشكل ايجاد خواهد كرد.

سطوح آسفالتي و قيري بهترين و مناسب‌ترين سطوح جهت نصب ايزوگام هستند.

سطوح فلزي به دليل انبساط و انقباض در سرما و گرما و سطوح چوبي به دليل خوردگي و بادكردگي سطوح مناسبي براي نصب ايزوگام نيستند.

جهت دوام و ماندگاري طولاني‌مدت ايزوگام سطوح بتني و سيماني مناسب‌ترين و بهترين سطوح جهت نصب ايزوگام هستند.

زير كاري نكته مهم ديگر در نصب ايزوگام است. يعني هر سطوحي كه قرار است ايزوگام شود بايد تمامي مشكلات و نواقص آن برطرف شود. اگر تعميرات نياز دارد تعمير شود ترك‌هاي آن با ملات سيمان پر شود و اگر قسمتي از محيط فرسوده‌است تعمير شود تا در نصب عايق مشكلي به وجود نيايد.

بهترين و بروزترين خدمات نصب ايزوگام در انديشه توسط نصابان حرفه‌اي پخش و نصب ايزوگام سايوند به بهترين شكل ممكن آن اجرا خواهد شد.

وسايل موردنياز جهت نصب ايزوگام

·        قرقره و طناب انتقال ايزوگام

·        مشعل ايزوگام كار

·        كپسول گاز

·        تيغ موكت بري فلزي

·        كمچه و ماله بندكشي

·        كپسول آتش‌نشاني پودري

·        فندك جرقه‌اي

و ساير وسايل مثل كفش‌هاي مخصوص و كف صاف، دستكش نسوز برزنتي، عينك مخصوص، لباس ضد گرما و كلاه ايمني

پخش و نصب ايزوگام سايوند با به همراه داشتن وسايل فوق و كاملاً ايمني جهت نصب ايزوگام هاي شما عزيزان در محل حاضر خواهند شد و بدون هيچ‌گونه مشكلي ايزوگام محيط موردنظرتان را به‌خوبي نصب خواهند كرد. همچنين جهت تعويض و تعمير ايزوگام هايتان مي‌توانيد بهترين خدمات نصب را از پخش و نصب ايزوگام سايوند دريافت نماييد.

بخش نصب ايزوگام سايه وند با ارائه بهترين خدمات ايزولاسيون از پخش تا نصب آن در خدمت مشتريان خود درك كرده‌است و تمامي مناطق آن مي‌باشد.

نصب ايزوگام در مهرشهر با بهترين خدمات به مشتريان در اين منطقه از كرج ارائه داده بشود.

پس همين الان با شما تلفن‌هاي ما تماس بگيريد و بهترين خدمات نصب ايزوگام را از ما تعريف نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.