دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

مركز پخش و نصب ايزوگام در انديشه را بهتر بشناسيد.

ايزوگام در كرج سايوند و نمايندگي هاي آن

 

با اطمينان مي‌توان گفت كه بهترين مركز پخشي كه در زمينه ارائه خدمات ايزوگام در انديشه فعاليت دارد مركز پخش و نصب ايزوگام سايوند مي‌باشد. درواقع همان‌طور كه همه ما مي‌دانيم ايزوگام از اجزاي اصلي يك سازه و بنا به شمار مي‌رود. در واقع مقاومت و دوام هر سازه و بنايي تا حد بسيار زيادي به ايزوگام و پوشش آن بستگي دارد درنتيجه بايد از مرغوب‌ترين پوشش جهت عايق‌بندي و مقاوم كردن سطوح مختلف استفاده كرد. به طور كلي هر سازه و بنايي كه فاقد يك پوشش مناسب هستند و در مجاورت باران و تابش مستقيم آفتاب قرار دارند و يا مكان‌هايي كه محل آبريز هستند به‌سرعت دچار رطوبت و نم زدگي شده و خرابي‌هاي بسيار زيادي به بار مي‌آيد. روش‌هاي سنتي پوشش‌دهي آسفالت و قيرگوني مي‌باشند. در واقع اين روش‌ها علاوه‌بر هزينه‌بر بودن شان آلودگي‌هاي بسيار زيادي نيز براي محيط‌زيست به‌همراه داشتند. اما با گذشت زمان و پيشرفت علم و توليد ايزوگام به‌سرعت روش‌هاي سنتي آن بركنار شدند و ايزوگام امروزه از پرطرف‌دارترين و پركاربردترين عايق‌هاي توليدي بشمار مي‌رود   .

ايزوگام در انديشه

كاربردهاي ايزوگام

از ايزوگام جهت عايق‌بندي و پوشش‌دهي سطوح مختلف در برابر نفوذ آب و رطوبت استفاده مي‌شود. از جمله اين سطوح عبارت است از:

پشت‌بام، ديوارها، پي ساختمان، استخر، پاركينگ‌هاي طبقاتي، سرويس‌هاي بهداشتي، سدها، لوله‌هاي آب، نفت و گاز، ايرانيت و غيره.

مواد تشكيل‌دهنده ايزوگام

·        قيرصنعتي است 60 - 70

·        يك‌لايه تيشوي نخدار

·        يك لايه پلي استر سوزني

·        يك‌لايه فويل آلومينيمي با ضخامتي برابر با 14 تا 16 ميكرون

·        پودر تالك و پودر مس 600

·        فيلم پلي‌اتيلن

·        مواد پليمري به نام اتكتيك پلي پروپيلن

نصب ايزوگام

همان‌طور كه گفته شد مركز پخش و نصب ايزوگام سايوند علاوه‌بر ارائه بهترين و مرغوب‌ترين ايزوگام ها در زمينه ارائه بهترين خدمات نصب ايزوگام نيز فعاليت دارد و بهترين خدمات را در اين زمينه به مشتريان خود در اقصي نقاط كرج ارائه مي‌دهد. مركز پخش و نصب ايزوگام سايوند از ماهرترين و باتجربه‌ترين كارگران خود جهت نصب ايزوگام به مشتريان استفاده مي‌كند. درواقع نصب ايزوگام بايد به‌صورت اصولي و حرفه‌اي انجام شود در غير اين صورت آب و رطوبت به‌سرعت به پشت ايزوگام نفوذ كرده و نماي داخلي و محيط را دچار نم زدگي و رطوبت مي‌كند درنتيجه خرابي‌هاي بسيار زيادي نيز به بار مي‌آيد.

مزاياي ايزوگام

·        نصب سريع و آسان

·        نفوذناپذيري در برابر آب

·        مقاوم در برابر ضربات وارده

·        مقاوم در برابر كشش و پارگي

·        عدم نياز به برف‌روبي

هزينه ارائه خدمات پخش سايوند

به‌طوركلي مركز پخش و نصب ايزوگام سايوند خدمات ايزولاسيون را به مناسب‌ترين هزينه ها به مشتريان خود ارائه مي‌دهد. در نتيجه به‌هيچ‌عنوان نگران هزينه‌هاي خود نباشيد و مرغوب‌ترين ايزوگام ها و خدمات ايزولاسيون را با مناسب‌ترين هزينه‌ها از مركز پخش و نصب ايزوگام سايوند دريافت نماييد. جهت دريافت ليست قيمت ايزوگام كليك نماييد.

به‌طوركلي فرمول محاسبه قيمت نهايي ايزوگام عبارت است از:

ضرب متراژ ايزوگام بكار برده شده در محيط در قيمت روز هر متر ايزوگام.

به‌طوركلي عوامل بسيار زيادي در تعيين هزينه نهايي ايزوگام مؤثر هستند كه از جمله اين عوامل عبارت‌اند از:

نوع محيطي كه قرار است عايق شود، نوع عايقي كه به كار برده مي‌شود، نشان استاندارد ايزوگام، شرايط اقليمي، ميزان تقاضا و خدمات پس‌از فروش ايزوگام.

ارائه مرغوب‌ترين خدمات ايزوگام در شاهين ‌ويلا از ديگر خدمات مركز پخش و نصب ايزوگام سايوند مي‌باشد. ساكنين محترم منطقه شاهين‌ويلا مي‌توانند متناسب با نياز خود بهترين و مرغوب‌ترين عايق‌ها را همراه با دريافت خدمات نصب آن از اين مركز معتبر دريافت نمايند.

پس همين الان با شماره‌تلفن‌هاي ما در مركز پخش ايزوگام سايوند تماس بگيريد و بهترين و مرغوب‌ترين خدمات ايزولاسيون را از ما دريافت نماييد.

همچنين در رابطه با تعويض و يا تعمير ايزوگام خود مي‌توانيد روي خدمات ما حساب كنيد. مركز پخش و نصب ايزوگام سايوند پكيج كامل ارائه خدمات ايزولاسيون به مشتريان خود در اقصي نقاط شهر بزرگ كرج مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.