سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

معرفي مراكز نمايندگي ايزوگام در كرج سايوند (بخش دوم)

ايزوگام در كرج سايوند و نمايندگي هاي آن

 

 ايزوگام سايوند

  پيش‌از اين به معرفي مجموعه پخش و نصب ايزوگام در كرج سايوند پرداخته شد. همان‌طور كه ممكن است بدانيد اين مجموعه به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين مراكز پخش و نصب ايزوگام در سرتاسر استان البرز داراي نمايندگي مي‌باشد. سياست مديريت اين مجموعه احداث نمايندگي در سرتاسر استان البرز جهت سهولت و سرعت در دسترسي به انواع عايق‌هاي رطوبتي اعم از ايزوگام و قير و گوني براي ساكنين محترم استان البرز بوده‌است و مي‌باشد.

 ايزوگام

ايزوگام ازجمله برترين و بروزترين انواع عايق‌هاي رطوبتي است كه جهت حفظ قسمت‌هاي مختلف ساختمان كه در برابر ورود نم و رطوبت ممكن است دچار آسيب و خسارت شوند استفاده مي‌شود. ايزوگام داراي انواع مختلفي است كه ازجمله آن‌ها مي‌توان به ايزوگام تك لايه و ايزوگام 2 لايه اشاره كرد.

ايزوگام تك لايه: اين نوع از ايزوگام داراي ضخامت كمتري نسبت‌به ايزوگام 2 لايه است و براي قسمت‌هايي از ساختمان كه عايق رطوبتي به‌عنوان زير كار مورد استفاده قرار مي‌گيرد كاربرد دارد. از جمله اين قسمت‌ها مي‌توان به سرويس بهداشتي و حمام اشاره كرد كه توسط اين ايزوگام عايق‌بندي شده و روي سطح آن با استفاده از كاشي و سراميك پوشيده مي‌شود.

ايزوگام 2 لايه: در ارتباط با اين نوع از ايزوگام مي‌توان گفت كه داراي ضخامت بيشتري نسبت‌به ايزوگام تك لايه است و روي آن به واسطه يك لايه فويل آلومينيومي پوشيده شده‌است. اين نوع از ايزوگام در قسمت‌هايي از ساختمان كه عايق رطوبتي ايزوگام به‌عنوان روي كار قرار مي‌گيرد كاربرد دارد. از جمله اين قسمت‌ها مي‌توان به ايزوگام پشت‌بام اشاره كرد.

نمايندگي ايزوگام در شهرك بنفشه

شهرك بنفشه يكي از مناطق استان البرز مي‌باشد كه بيشتر ساختمان‌هاي موجود در اين منطقه به‌صورت ويلايي هستند. شهرك بنفشه ازنظر موقعيت در نزديكي متروي كرج قرار گرفته‌است. مجموعه ايزوگام سايوند جهت تامين ايزوگام مورد نياز ساكنين محترم اين منطقه اقدام به احداث نمايندگي ايزوگام در شهرك بنفشه نموده‌است تا بتواند در سريع‌ترين زمان ممكن پاسخ‌گوي نياز ساكنين محترم اين منطقه باشد. اگر شما نيز از ساكنين شهرك بنفشه هستيد و نياز به استفاده از خدمات عايق‌بندي ازجمله ايزوگام و قيرگوني در اين منطقه را داريد تنها كافي‌ست با نمايندگي ايزوگام در شهرك بنفشه سايوند تماس حاصل نموده و از كارشناسان اين نمايندگي معتبر و مجاز و همچنين فعال مشاوره لازم را دريافت نماييد.

 نمايندگي ايزوگام در مارليك

مارليك يكي از مناطق استان البرز است كه مجموعه‌ ايزوگام سايوند مفتخر است اعلام دارد داراي نمايندگي ايزوگام در مارليك مي‌باشد. نمايندگي ايزوگام در مارليك علاوه‌بر پخش و فروش ايزوگام خدمات نصب ايزوگام را نيز براي ساكنين محترم اين منطقه ارائه مي‌دهد.

 نحوه محاسبه ايزوگام رابطه مستقيمي با مساحت بستر ايزوگام شده و نوع ايزوگام انتخابي شما عزيزان دارد كه در نمايندگي ايزوگام در مارليك اين مجموعه بر اساس برند ايزوگام انتخابي شما تلاش مي‌شود مناسب‌ترين قيمت ايزوگام به شما عزيزان ارائه شود.

نمايندگي ايزوگام در محمدشهر

محمدشهر يكي از مناطق استان البرز است كه آپارتمان‌هاي بسياري در اين منطقه واقع شده‌است. مجموعه ايزوگام سايوند تحت عنوان نمايندگي ايزوگام در محمد شهر بهترين و باكيفيت‌ترين خدمات پخش و نصب ايزوگام و همچنين اجراي قيرگوني را به ساكنين محترم محمدشهر ارائه مي‌دهند. اگر شما نيز از ساكنين اين منطقه هستيد جهت دريافت انواع خدمات ايزولاسيون تنها كافي‌ست با نمايندگي فعال اين مجموعه در محمدشهر تماس حاصل فرماييد.

 بدون شك عدم استفاده از انواع عايق‌هاي رطوبتي مي‌تواند خسارت بسيار زيادي را به ساختمان وارد كند درنتيجه توصيه مي‌شود حتماً و قطعاً جهت انجام ايزولاسيون ساختمان خود اقدامات لازم را انجام داده و با تحقيق و بررسي معتبرترين مركز پخش و نصب ايزوگامي كه مي‌توانيد پيدا كنيد را بيابيد و از خدمات آن بهره‌مند شويد.

 مجموعه سايوند در كرج يكي از معتبرترين مراكزي است كه سابقه بيش‌از يك دهه فعاليت اين مجموعه خود گواه بر اين اعتبار است. جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت مشاوره رايگان تنها كافي‌ست با كارشناسان اين مجموعه با شماره 02632863166 تماس حاصل فرماييد. كارشناسان ما پاسخ‌گوي شما عزيزان هستند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.