دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مرداد ماه 1400

ايزوگام در كرج سايوند و نمايندگي هاي آن

 

نمايندگي هاي ايزوگام سايوند در كرج

مركز پخش و نصب ايزوگام سايوند به‌جرات يكي از معتبرترين مراكز پخش و نصب ايزوگام در كرج مي‌باشد. پخش و نصب ايزوگام سايوند در كرج و تمامي مناطق آن آماده ارائه بهترين خدمات ايزولاسيون از پخش و نصب ايزوگام به مشتريان خود در اقصي نقاط شهر كرج و حومه آن مي‌باشد. تمامي ايزوگام هاي موجود در پخش ايزوگام سايوند داراي مرغوبيت و نشان استاندارد مي‌باشند. تمامي ايزوگام ها از مواد اوليه استاندارد و مرغوب توليد شده‌اند درنتيجه شما عزيزان مي‌تواند كاملاً آسوده‌خاطر از مرغوبيت عايق آن را از اين بخش معتبر دريافت نماييد   .

پخش و نصب ايزوگام سايوند در تمامي مناطق كرج و حومه آن نمايندگي‌هايي را جهت ارائه خدمات به مشتريان در نظر گرفته‌اند كه شما عزيزان با مراجعه به اين نمايندگي‌ها مي‌توانيد به‌آساني دريافت خدمات ايزولاسيون داشته باشيد.

پخش و نصب ايزوگام سايوند علاوه‌بر تهيه بهترين و مرغوب‌ترين ايزوگام ها از توليدي‌هاي معتبر و قابل‌اطمينان ارائه بهترين خدمات نصب ايزوگام را نيز به مشتريان خود ارائه مي‌دهند.

مواد تشكيل‌دهنده ايزوگام 

·        قيرصنعتي 60 _ 70 

·        يك‌لايه تيشوي نخدار 

·        يك‌لايه پلي استر سوزني

·        مواد پليمري به نام اتكتيك پلي پيلن

·        پودر تالك و پودر مس 600

·        يك‌لايه فويل آلومينيوم با ضخامتي برابر با 14 تا 16 ميكرون

·        فيلم پلي‌اتيلن

·        باند و چسب

يك ايزوگام مرغوب بايد از مواد تشكيل‌دهنده فوق البته با كيفيت و مرغوبيت كافي توليد شود.

پخش و نصب ايزوگام سايوند با در نظر گرفتن نمايندگي ايزوگام در شهريار بهترين خدمات پخش و نصب ايزوگام را به ساكنين اين منطقه ارائه مي‌دهد.

امروزه بسياري از شركت‌ها در زمينه توليد ايزوگام و همچنين بسياري از پخش‌ها در زمينه پخش ايزوگام فعاليت دارند كه همگي آن‌ها قابل‌اطمينان نيستند. زيرا بسياري از شركت‌ها در توليد ايزوگام هاي خود از مواد نامرغوب استفاده مي كنند، براي مثال از پودرهاي معدني به‌جاي قير در توليد ايزوگام استفاده مي‌كنند كه به‌شدت موجب كاهش كيفيت ايزوگام خواهد شد و اين كار آنان نيز براي پايين آوردن هزينه‌هاي خود و قرار دادن ايزوگام ارزان در دسترس مشتريان مي‌باشد.

تمامي ايزوگام هاي موجود در مجموعه ايزوگام سايوند داراي گواهينامه ارسال و خدمات پس‌از فروش ضمانت‌نامه و بيمه‌نامه مي‌باشند.

درنتيجه شما عزيزان با مشاهده تمامي مشخصات ايزوگام هاي موجود در پخش ايزوگام سايوند كه بر روي فيلم پلي‌اتيلن آن درج شده‌ است مي‌توانيد كاملاً آسوده‌خاطر از مرغوبيت ايزوگام هاي موجود در اين پخش معتبر باشيد.

يكي از نمايندگي‌هاي معتبر پخش و نصب ايزوگام سايوند نمايندگي ايزوگام در انديشه جهت ارائه بهترين خدمات به ساكنين محترم انديشه است.

نصب ايزوگام در مجموعه سايوند 

مجموعه ايزوگام سايوند علاوه‌بر ارائه بهترين ايزوگام ها با انواع مختلف به مشتريان خود بهترين خدمات نصب ايزوگام را نيز به آنان ارائه مي‌دهد.

شما عزيزان علاوه‌بر تهيه ايزوگام مورد نياز خود از پخش سايوند مي‌توانيد بهترين خدمات نصب اصولي ايزوگام را نيز از اين پخش معتبر دريافت نماييد. همچنين جهت تعمير ايزوگام و يا تعويض آن نيز مي‌توانيد روي خدمات اين شركت پخش معتبر حساب كنيد.

هزينه ايزوگام در پخش و نصب سايوند 

ايزوگام و نصب آن در پخش و نصب ايزوگام سايوند با مناسب‌ترين و بهترين هزينه‌ها به مشتريان ارائه داده مي‌شود.

به‌طوركلي محاسبه هزينه نهايي ايزوگام نصب‌شده به‌صورت زير مي‌باشد:

ضرب متراژ بكار برده شده در محيط در قيمت روز هر متر ايزوگام

عوامل مؤثر در تعيين قيمت ايزوگام 

به‌طوركلي هزينه نهايي ايزوگام تحت تاثير عوامل مختلفي است از جمله محيطي كه قرار است ايزوگام شود، نوع عايقي كه قرار است به كار برده شود، شرايط اقليمي، ميزان تقاضاها، نشان استاندارد ايزوگام، ضمانت‌نامه و بيمه‌نامه عايق ازجمله عواملي هستند كه در تعيين قيمت ايزوگام تاثير مستقيم دارند.

از ديگر خدمات پخش و نصب ايزوگام سايوند جهت ارائه بهترين خدمات ايزولاسيون به ساكنين منطقه مهرشهر كرج در نظر گرفتن نمايندگي ايزوگام در مهرشهر مي‌باشد.

پس جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌تلفن‌هاي ما در نمايندگي‌هاي پخش و نصب ايزوگام سايوند تماس بگيريد و بهترين خدمات ايزولاسيون را از ما دريافت نماييد.